Oculus Rift – BE INSIDE FAMILY GUY! (Virtual Reality Games)

Thanks! Share it with your friends!

Close

BE INSIDE FAMILY GUY w/ THE OCULUS RIFT :O
It would be awesome if we could hit 6,000 likes!
More Oculus Videos: http://tiny.cc/OculusRift

Family Guy House: https://share.oculus.com/app/family-guy-the-griffin-house
Chicken Walk: https://share.oculus.com/app/chicken-walk
Arachnophobia: https://share.oculus.com/app/arachnophobia
Elevator Horror: https://share.oculus.com/app/elevator-horror-

Follow me on twitter: http://bit.ly/181Y1mc
Like my facebook page: http://on.fb.me/1dKdXaS
Follow me on instagram: http://bit.ly/1y57orD

Comments

TheGamingLemon says:

That elevator bit scared the shit outta me:(

Arturs Ganicevs says:

Brandon: your all pussies
Me: well you are what you eat

Sandy Lewicka says:

Pleaseeeeeeeeee guys we all now I love Brandon the most. Calm down he’s
mine. 

Mr Nopeify says:

The last game was sp00ky as fuck ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Indigogabriel Zulkarnain says:

most of gaming youtuber is making video for money. But brandon doesn’t. He
record to eintertaint (don’t know how to spell that) people. Nice work

Multisweezy says:

can u please not do that intro again, pls 🙁 stop this
HAHAHAHAHAG,AHAHAJHAHJAKHJSAHLSAJHLSJKLDLJDLKFLJLAHJDKHADKJHFKJAHAHAHA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Awkward Amy says:

am I the only one that got more scared by Brandon’s reaction at the end
than actual slenderman…….

gavin forde says:

Brandon is love, Brandon is life

captionspider says:

Farcry 4 with the oculus

DemonDevilKill says:

Lets start a story! One day MessYourself went to the park because…

Lily Ali says:

Stop bragging Sandy ur not his girlfriend

Madam Melisse says:

Oh man, that reaction with slenderman, i had a good laugh, thanks man

Darian Harricharran says:

Brandon!! Where are you from?!

Malen Makerev says:

Just like the G-MOD map that has its elevator….but with 100% more horror

Gonk says:

The forced laughter is tough to digest but clearly he’s aiming for the
kiddie audience and they come as expected.

WOLFO WOLFBORN says:

How can there be 2000 likes if there are only 300 views
0.0 dafuk

unsceene surfar says:

This game looks interesting but I’ve already listened to this guy for 2
minutes and i want to commit some painful sort of suicide 

Jeffer Ddk says:

The layout for the Family Guy house was not right, but still good.

TSKRoblox says:

Thats not saw, thats the shining xD

Puffed Pinky Diamond says:

5:38

I played this game once cuzi have oculus rift and i ALMOST break my head se
because i runned out of the room an ifainted o-o

James Gambino says:

Hahaha that was awesome! Love the Family Guy part.

Unaloto Vicente says:

Who also thought that the monkey would be in the closet

Sam Jones says:

Brandon love u <3

Andrew Hahn says:

LOL! i love the last game lol!!!!!!!!!!!!

Evan T says:

Soooo funney 9:58

pootuis poot says:

is this guy derpy?

L. Brady says:

Why are all Oculus Rift reviewers so obnoxious? Is there some sort of
special code or something?

Rasmus Ekman says:

I love that end when the slenderman reached for MessYourself

Remi Chan says:

I was screaming on the last one. I’m a scaredy cat.

Heather Lee says:

I CANNOT STOP REWINDING AND LAUGHING


Cat Whisperer says:

the last part was funny cuz it actually looked like brandon got grabbed in
real life XD

RakxBa ba says:

I was laughing my fucking lungs out at the end!!! XD

Ian Chin says:

fucking pussy

MrPijus123 says:

I have arachnophobia. Its pretty serious. When I see a spider my body stops
responding, everything starts looking weird and I cant move, I just stand
there as a manequin until the spider is killed and burnt. Thank god Im not
living in australia.

JacksonandLizzyForever HorseLovers says:

LOL!!! ROTFL AT THE SLENDERMAN PART!!

PSYloco says:

A good way to get views and subs is by unceasingly acting like a complete
spaz. I think you got the hang of this YouTube thing. :)

Minecraftkid11 says:

Ware headphones u can hear what he was hearing right next to him

Timelessunfish _ says:

on 8:59 I shat myself! lol
OOOOOOOOOOOOBUSHIBLEBLBLBLBLBLBLBLBBL

kidfastback says:

Clearly an unauthorized game

DontPlayWith Blades says:

this guy has downsydrome wtf please die

Basilivan Anthony says:

Can you do more virtual reality hora games?!!!
:-)0:)

TCB Support says:

mess yourself i am a very big fan of you
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Comments are disabled for this post.